טיפול בפטרת ציפורניים

פטרייה בציפורניים זאת חוויה לא נעימה, לרבות גורמת לנו להטיל ספק בהתנהלות ההיגיינית שלנו. פתאום אנו לא מרגישים בנוח לנעול כפכפים או סנדלים לים ופעמים רבות מבוישים מהריח הלא נעים שנוצר בגלל פטרייה בציפורניים. אם זה לא מספיק, משך הטיפול הארוך, כעשרה חודשים, הופך את הבעיה למעיקה במיוחד.
פטרייה בציפורניים יכולה להופיע אצלנו בגלל, היגיינה לקויה, טראומות לציפורניים, מערכת חיסון חלשה, המוגלובין נמוך בדם או הידבקות ממקור חיצוני חיידקי כמו בעל חיים, קרקע מזוהמת או הידבקות מבני אדם.

פטרייה בציפורניים נוטה להתפתח לראשונה באזורים לחים וחמים למרות שיש סוגי פטריות טפיליות שניזונות מרקמות חיות שאינן תלויות בקיום תנאי לחות, יש ראשית לצמצם ככל האפשר תנאים נוחים להתפתחות מרבית סוגי הפטריות. הקפידו לרסס בנעליים תרסיס אנטיספטי-אנטיבקטריאלי, לפזר טלק בנעליים ולאווררם במקום יבש מיד עם חליצתן. במקרה של פטרייה בציפורניים ביד, הקפידו לייבש את הידיים היטב לאחר שטיפת הידיים ואף שקלו ולהשתמש בחומר חיטוי נוזלי לידיים במקום לשטוף במים. צמצום התנאים האידיאלים להתפתחות פטרייה בציפורניים לא ישמיד אותה במידה והיא קיימת, אך לרוב יקשה עלייה להתפתח ויסייע למנוע זיהום פטרייתי מלכתחילה. הימנעו מהליכה ברגליים יחפות במקומות ציבוריים ובמיוחד במלתחות משותפות.
להשמדת פטרייה בציפורניים יש מספר סוגי טיפול עיקריים כאשר החדש והמתקדם ביותר מביניהם הוא טיפול הלייזר, המציע השמדת פטרייה בציפורניים במהירות, ללא כל צורך בטיפולים פולשניים וללא כל תופעות לוואי,
בנוסף את טיפול הלייזר יכול לעבור כל אדם בכל גיל ומין ללא קשר מצבו הבריאותי.
השמדת פטרייה בציפורניים ושיקום מלא של מראה הציפורן במקרה הצורך, אורכים זמן רב ונמשכים כעשרה חודשים, על מנת להבטיח תוצאה מקסימלית, יש להשתמש בתמיסה מיוחדת להמשך טיפול יומיומי בבית עד לטיפול הלייזר הבא, בדרך כלל הטיפולים בלייזר מתבצעים אחת לחודש, אך זה מאוד תלוי במצב הפטרייה.


מרכז טיפולים בקרית אתא - קליניקה פרטית - 054-4535780 או 054-7749770
אצלינו המחיר הכי שפוי בארץ !! מכשור הכי מתקדם בעולם !! תוצאות מוכחות !!

רוצים לבדוק בקליניקה נוספת לצורך השוואת מחירים?


תלחצו כאן על הפרסום